Monday, September 22, 2008

[ So MuCh FoR My HaPpY eNdInG]

lama x tulis pa pe kat cnie...
ntah la ngape tp maybe reason plg bsr xde benda menarik nk share kat cnie..
tp ari ni, di pagi2 buta nie, aku byk benda nk kongsi ngan krg...
nape ssh sgt org len nk fhm keadaan aku ngan member2 aku..
xckup ngan prob yg ader dtambah2 lagi.
ni bkn takat bodoh tp bangang..
aku xtau r smpai biler bleh tahan..
tiap2 ari nk sakit kn ati..
mana ngan org2 yg xpnah nk hargai benda yg aku buat..
bodoh punya manusia..

3 comments:

Anonymous said...

mmg bangang org tu...
slmat aku takder...
kalu aku ader teruk kena belash...
hahahahahha...
ssah la org tak pham kita....
aku tak tahu da nk xplain mcm maner....
apa kta ko jd super sayaa jer...
g belsah semua...

BarBie cHaN said...

tau xpe..

melampau tol la mothafaka tu..

buat aa skali lagi ak maki habis habisan..

berani dtg aa bodo!!

l.a.m.a.k said...

yg peliknye...aper motif dtg pagi bute?
dier ingt dier chantek????
sabau ok...!!!