Saturday, September 6, 2008

[ my sweet memory ]


meh aku citer pengalaman aku time skolah dulu.... kalo x silap aku, pic ni masa aku tingkatan 5.. time nie mmg kitaorg rapat giler tp skunk sumer dh bwk haluan msg2.. rindu giler masa sekolah dulu.. mcm2 jd.. yg plg aku ingat smpai skunk bila cikgu sejarah aku tingkatan 3 panggil nama aku.. melekat smpai skunk nama tu.." che'ah".. mana cikgu tu dpt idea nk panggil aku nama tu pn aku xtau.. kelakar tp nk wat cm ne.. geng aku time skolah dlu ader 8 org.. fana, fanie, lina, udet, nana, atin, syah n last skali mestilah aku kn.. haha. diorg nie sumer perangai giler2.. msm2 ader charecter sndr n bg aku perangai2 tu la yg wat kami rapat. huhu.. plg best skali time semayang la.. pakat2 lari cari port nk elak.. wakaka..time nie ktorg sumer selekeh2 lg.. bila ingat balik mmg lwk la.. papepn aku rndu giler kat krg sumer.. muax...

No comments: